Praktijkvoorbeelden (11)

Filter resetten

Gezondheidscampagne Bewust Barendrecht

De gemeente Barendrecht wil graag dat iedereen gezond mee kan doen, ongeacht afkomst, opleidingsniveau en inkomen. Daarom startten in 2023 met de gezondheidscampagne ‘Bewust Barendrecht’. Samen met maatschappelijke organisaties, inwoners, ondernemers, onderwijs, vrijwilligers, sportclubs en anderen worden nieuwe met bestaande...

2024

MijnZaken Track&Trace: Transparant en Proactief

MijnZaken is ontstaan vanuit de Omnichannel-aanpak van de VNG. MijnZaken biedt een samengesteld overzicht van zaakgegevens voor de gebruiker en de medewerker. MijnZaken omvat alle informatie over de levering van producten en diensten door de overheid die voor burgers en...

2023

Lokale Inclusieagenda Schagen 2021-2022

Met deze Lokale Inclusie Agenda presenteer de gemeente Schagen de speerpunten en acties waar zij de komende 1,5 jaar samen met alle betrokken partijen en ervaringsdeskundigen aan werken. Om zo te komen tot een samenleving waarin iedereen gelijke kansen heeft...

2021

(Online) dialoogtafels burgerparticipatie

Op een nieuwe manier - via de dialogische methode - zijn door inwoners, college, raad en ambtenaren 10 afspraken over burgerparticipatie gemaakt. De raad heeft de afspraken vastgesteld.

2021

Voorbeeldbrieven Omgevingswet door gemeente Leidschendam-Voorburg

In de regio Haaglanden hebben de waterschappen en de gemeente Leidschendam-Voorburg de processen voor initiatieven en behandelen van vergunningaanvragen uitgewerkt. Dit heeft betrekking tot minimumeis 3: ''Proces behandelen vergunningaanvragen en meldingen ingericht''.

2021

Regelanalist Toepasbare Regels Leidschendam-Voorburg

In deze presentatie vertelt de regelanalist van gemeente Leidschendam-Voorburg hoe haar dag eruit ziet en waar zij zoal mee bezig is. Dit heeft betrekking tot minimumeis 10 ''Kunnen opstellen en aanleveren vragenbomen vergunningscheck''.

2021

Dienstverlening bieden zoals de klant dit wil!

Doelstelling is om de klant echt centraal te stellen in het dienstverleningsproces. Daarom is ervoor gekozen om klanten mee te laten denken over de vraag "hoe de klantbeleving verbeterd kon worden"

2021