Praktijkvoorbeelden (11)

Filter resetten

MijnZaken Track&Trace: Transparant en Proactief

MijnZaken is ontstaan vanuit de Omnichannel-aanpak van de VNG. MijnZaken biedt een samengesteld overzicht van zaakgegevens voor de gebruiker en de medewerker. MijnZaken omvat alle informatie over de levering van producten en diensten door de overheid die voor burgers en...

2023

Grolloo Zorgt Samen

Grolloo is een dorp waar je wilt wonen. Niet alleen omdat het beeldschoon is, maar vooral om de inwoners die omzien naar elkaar, oog hebben voor ontwikkelingen en daadkracht tonen om ervoor te zorgen dat ieder die dat wil zo...

2023

Stichting Oosterhout SDG Lokaal verbindt ondernemers

Het belang van partnerschappen is essentieel in het behalen van de 17 duurzaamheidsdoelen. Stichting Oosterhout SDG Lokaal zet een stap in de goede richting en verbindt de gemeente met ondernemers en onderwijs om de duurzaamheidsdoelen te vertalen naar lokale acties.

2022

Met wie heb ik (ID)contact?

Met IRMA of DigiD kan vertrouwelijke informatie in een chat-, telefoon- of videogesprek worden besproken. ID Contact draagt bij aan optimalere dienstverlening aan inwoners en burgers door geauthentiseerde communicatie.

2021

Doorbraak voor zelfstandigen in problemen

Een doorbraak realiseren voor zelfstandigen die administratief vastzitten door schulden en een incomplete boekhouding. Door inzet van de huisaccountant op basis van SROI-plicht is de hulp kosteloos.

Sociale Dienst Drechtsteden 2021

Toegangsproces met de integrale kijk

Het verbetertraject toegang sociaal domein heeft als doel het inzichtelijk maken van de vrije toegang (voorliggende voorzieningen) en de gemeentelijke toegang en de inzet vanuit verschillende partijen hierin.

2020