Praktijkvoorbeelden (9)

Filter resetten

App voor virtuele huisbezoeken en digitaal klantcontact

Vanaf begin 2020 was er, als gevolg van Corona maatregelen, vanuit de afdeling Sociale Zaken minder fysiek klantcontact mogelijk. Ook was het niet meer goed mogelijk om huisbezoeken bij de klanten af te leggen. Er is een app ontwikkeld om...

IJsselgemeenten 2022

De Taalsnelweg naar werk

De gemeenten Gorinchem, Molenlanden en Vijfheerenlanden streven met het duale traject ‘De Taal-snelweg naar werk’ ernaar nieuwkomers te koppelen aan de werkvraag van lokale werkgevers. Avres verzorgt jobcoaching op de werkvloer en VluchtelingenWerk is verantwoordelijk voor het taalonderwijs, waar praktijkgerichte...

2022

Zandvoort sterker uit de crisis: Herstelplan coronacrisis

Sinds de uitbraak van het coronavirus is de Zandvoortse samenleving op diverse manieren hard getroffen. Al eerder zijn door de gemeente maatregelen genomen om de effecten van deze crisis zo veel mogelijk te beperken, naast de maatregelen op landelijk en...

2021