Praktijkvoorbeelden (8)

Filter resetten

MijnZaken Track&Trace: Transparant en Proactief

MijnZaken is ontstaan vanuit de Omnichannel-aanpak van de VNG. MijnZaken biedt een samengesteld overzicht van zaakgegevens voor de gebruiker en de medewerker. MijnZaken omvat alle informatie over de levering van producten en diensten door de overheid die voor burgers en...

2023

Samen Groen in Gulpen-Wittem

Duurzaamheid is een complex en breed begrip. Om inwoners een antwoord te kunnen geven op de vraag ‘wat betekent duurzaamheid in het dagelijks leven?’, heeft gemeente Gulpen-Wittem het initiatief ‘Samen Groen’ in het leven geroepen. Door het delen van informatie...

2022

Zutphens Ontwikkel Netwerk (ZON)

Ontwikkeling van inwoners wetsoverstijgend centraal stellen. Ongeacht indicatie (Wsw, Wmo, Pwet). Zorgaanbieders, ondernemers, scholen en gemeente slaan handen in één. De inwoner op de best passende plek, de gemeente regelt de rest.

2022

First time Fix

Doel is om zoveel mogelijk telefonische vragen van burgerzaken aan de voorkant bij het KCC af te handelen door telefoniemedewerkers in te werken op burgerzaken producten.

2021