Praktijkvoorbeelden (22)

Filter resetten

Spot Ondermijning Snel campagne

De ludieke campagne “SOS - Spot Ondermijning Snel!” heeft als doel om collega’s van 10 afdelingen bewust te maken van signalen van ondermijning. Zij worden aangemoedigd om deze signalen snel te herkennen en aan te melden.

2024

Brede samenwerking wijkonderhoud

Gemeente Huizen gaat de komende 10 jaar het wijkonderhoud op een andere wijze organiseren. Samen met inwoners en organisaties wordt meer ruimte voor initiatieven vanuit de samenleving gecreëerd.

2024

Allemaal Vitaal in de gemeente Alphen-Chaam

Met de algemene publiekscampagne Allemaal Vitaal werken de gemeenten Alphen-Chaam, Baarle Nassau en Gilze en Rijen samen met aangesloten partners bij de lokale- en preventieakkoorden om overgewicht en andere problemen met de fysieke en mentale gezondheid aan te pakken.

2022

Met wie heb ik (ID)contact?

Met IRMA of DigiD kan vertrouwelijke informatie in een chat-, telefoon- of videogesprek worden besproken. ID Contact draagt bij aan optimalere dienstverlening aan inwoners en burgers door geauthentiseerde communicatie.

2021

Gelijkwaardig en wandelend werven

Lingewaard is succesvol in het aantrekken van nieuw personeel in een zeer krappe arbeidsmarkt. Hierbij wordt gebruik gemaakt van social media, film en foto technieken en de werklocatie met bijbehorende omgeving.

2021