Praktijkvoorbeelden (5)

Filter resetten

Met wie heb ik (ID)contact?

Met IRMA of DigiD kan vertrouwelijke informatie in een chat-, telefoon- of videogesprek worden besproken. ID Contact draagt bij aan optimalere dienstverlening aan inwoners en burgers door geauthentiseerde communicatie.

2021

Wachtverhalen

Gemeente Dronten wil 70% van de telefoontjes die op het KlantContactCentrum binnenkomen binnen 25 seconden beantwoorden en irritatie van bellers bij wachten aan de telefoon verlagen.

2022

Veendam Vooruit, Verder kijkers gezocht!

Gemeente Veendam zoekt Verderkijkers, dit zijn inwoners en ondernemers die willen meedenken en meepraten over de toekomstvisie. Door zo veel mogelijk meningen van inwoners en ondernemers te verzamelen samen te komen tot de Omgevingsvisie en inwoners enthousiast te maken over...

2021

First time Fix

Doel is om zoveel mogelijk telefonische vragen van burgerzaken aan de voorkant bij het KCC af te handelen door telefoniemedewerkers in te werken op burgerzaken producten.

2021