Praktijkvoorbeelden (7)

Filter resetten

Plan van aanpak Jaarwisseling en Jeugdoverlast

Dit plan van aanpak is erop gericht de veiligheid rond de jaarwisseling en jeugdoverlast in objectieve zin te verbeteren en daarmee ook de veiligheidsbeleving van de inwoners van Uithoorn rond deze twee thema’s.

2020

Met wie heb ik (ID)contact?

Met IRMA of DigiD kan vertrouwelijke informatie in een chat-, telefoon- of videogesprek worden besproken. ID Contact draagt bij aan optimalere dienstverlening aan inwoners en burgers door geauthentiseerde communicatie.

2021

Doorbraak voor zelfstandigen in problemen

Een doorbraak realiseren voor zelfstandigen die administratief vastzitten door schulden en een incomplete boekhouding. Door inzet van de huisaccountant op basis van SROI-plicht is de hulp kosteloos.

Sociale Dienst Drechtsteden 2021

Praten met platen

De gemeente Papendrecht wil stap voor stap toewerken naar makkelijk leesbare taal. De producten en diensten worden toegankelijk gemaakt voor mensen die moeite met taal hebben, door tekst te vervangen door tekeningen.

2021

Het gemeentelijk gegevensmodel

Het Gemeente Gegevensmodel is ontwikkeld in opdracht van de Gemeente Delft ter ondersteuning van de visie op het gebied van informatie gestuurd werken, en wordt praktisch ingezet als het centrale datamodel in het dataware house (DWH) en de classificatie van...

2023