Praktijkvoorbeelden (8)

Filter resetten

App voor virtuele huisbezoeken en digitaal klantcontact

Vanaf begin 2020 was er, als gevolg van Corona maatregelen, vanuit de afdeling Sociale Zaken minder fysiek klantcontact mogelijk. Ook was het niet meer goed mogelijk om huisbezoeken bij de klanten af te leggen. Er is een app ontwikkeld om...

IJsselgemeenten 2022

Doorbraak voor zelfstandigen in problemen

Een doorbraak realiseren voor zelfstandigen die administratief vastzitten door schulden en een incomplete boekhouding. Door inzet van de huisaccountant op basis van SROI-plicht is de hulp kosteloos.

Sociale Dienst Drechtsteden 2021

Perspectiefplan Covid-19 Landgraaf

Gemeenteraad en college van burgemeester en wethouders van Landgraaf willen de negatieve gevolgen van Covid-19 zoveel mogelijk beperken. Het afgelopen jaar zijn er tal van maatregelen genomen om ondersteuning te bieden. Nu het einde van de pandemie in het zicht...

2021