Praktijkvoorbeelden (5)

Filter resetten

Met wie heb ik (ID)contact?

Met IRMA of DigiD kan vertrouwelijke informatie in een chat-, telefoon- of videogesprek worden besproken. ID Contact draagt bij aan optimalere dienstverlening aan inwoners en burgers door geauthentiseerde communicatie.

2021

Betere informatie voor dreigend daklozen

De gemeente Den Haag heeft een checklist gemaakt met de belangrijkste zaken die je als jongere moet weten als je dak- of thuisloos wordt. Het gaat niet alleen om wat je dan moet doen, maar ook om waar je recht...

2021

Doorbraak voor zelfstandigen in problemen

Een doorbraak realiseren voor zelfstandigen die administratief vastzitten door schulden en een incomplete boekhouding. Door inzet van de huisaccountant op basis van SROI-plicht is de hulp kosteloos.

Sociale Dienst Drechtsteden 2021

Het D.A.K.

Het DAK biedt advies, informatie en praktische ondersteuning op 1 plek aan (dreigende) dak- en thuisloze mensen.

2021

Het gemeentelijk gegevensmodel

Het Gemeente Gegevensmodel is ontwikkeld in opdracht van de Gemeente Delft ter ondersteuning van de visie op het gebied van informatie gestuurd werken, en wordt praktisch ingezet als het centrale datamodel in het dataware house (DWH) en de classificatie van...

2023