MijnBerichten is een digitale service die gemeenten kunnen implementeren in hun MijnOmgeving. Deze service biedt de mogelijkheid om informatieve berichten te versturen aan inwoners. Bijvoorbeeld over een genomen besluit. Tijdens dit webinar laten we zien hoe MijnBerichten werkt.

Deze service is een kopie van de Berichtenbox van MijnOverheid, zodat in de gemeentelijke MijnOmgeving dezelfde informatie is te vinden als in de landelijke Berichtenbox van MijnOverheid. MijnBerichten is ontwikkeld samen met gemeenten en leveranciers. Ook jouw gemeente kan hier gebruik van maken.

Tijdens dit webinar laten we zien hoe MijnBerichten werkt, hoe het eruit ziet en wat de laatste ontwikkelingen zijn. Zodat iedereen een goede afweging kan maken of dit ook geschikt is voor uw gemeente.

Afbeelding: Impressie van MijnBerichten

MijnBerichten als onderdeel van MijnServices-pakket

MijnBerichten is onderdeel van het MijnServices-pakket. MijnServices zijn digitale services die de interactie met inwoners optimaliseren. Bekijk de pagina Omnichannel kanaalstrategie - Mijn Services dienstverlening voor meer informatie. 

In deze reeks van webinars over MijnServices volgen de volgende onderwerpen: op 15 mei MijnTaken, op 12 juni MijnContactmomenten en notificatieservice en op 23 oktober MijnProfiel. Daarnaast vinden er ook maandelijks Heartbeatsessie MijnServices plaats. Deze bijeenkomsten vindt u in de agenda.

Locatie en tijd

  • Online, via Microsoft Teams
  • Woensdag 18 september, 16.00 - 17.00 uur

Doelgroep

Gemeentemedewerkers die zich bezig houden met IT en dienstverlening.

Kosten

Geen

Meer informatie

Organisator

VNG Realisatie