MijnContactmomenten en de notificatieservice zijn digitale services die gemeenten kunnen implementeren in een MijnOmgeving. Tijdens dit webinar laten we zien hoe deze services werken,

MijnContactmomenten toont een overzicht van contactmomenten tussen inwoner en overheidsorganisatie. De notificatieservice verstuurt klantnotificaties naar inwoners als er nieuwe informatie in de MijnOmgeving staat. Bijvoorbeeld als de status van een aanvraag is gewijzigd of als er een nieuwe taak klaarstaat. MijnContactmomenten en de notficatieservice zijn ontwikkeld samen met gemeenten en leveranciers. Ook uw gemeente kan hier gebruik van maken.

Tijdens dit webinar laten we zien hoe MijnContactmomenten en de notficatieservice werken, hoe het eruit ziet en wat de laatste ontwikkelingen zijn. Zodat iedereen een goede afweging kan maken of dit ook geschikt is voor uw gemeente.

Afbeelding: Impressie van MijnContactmomenten

Afbeelding: Impressie van notificatieservice

MijnContactmomenten en notificatieservice als onderdeel van MijnServices-pakket

MijnContactmomenten en notificatieservice zijn onderdeel van het MijnServices-pakket. MijnServices zijn digitale services die de interactie met inwoners optimaliseren. Bekijk de pagina Omnichannel kanaalstrategie - Mijn Services dienstverlening voor meer informatie. 

In deze reeks van webinars over MijnServices volgen de volgende onderwerpen: op 15 mei MijnTaken, op 18 september MijnBerichten en op 23 oktober MijnProfiel. Daarnaast vinden er ook maandelijks Heartbeatsessie MijnServices plaats. Deze bijeenkomsten vindt u in de agenda.

Locatie en tijd

  • Online, via Microsoft Teams
  • Woensdag 12 juni, 16.00 - 17.00 uur

Doelgroep

Gemeentemedewerkers die zich bezig houden met IT en dienstverlening.

Kosten

Geen

Meer informatie

Organisator

VNG Realisatie