Hoe zorg je als gemeente dat ondernemers snel, actueel en via elk kanaal goed geholpen worden? En dat ze zelf hun lopende zaken digitaal kunnen inzien en afhandelen? Een goed ingerichte MijnOmgeving met MijnServices helpt daarbij.

In dit webinar krijgt u concrete voorbeelden van hoe een MijnOmgeving met MijnServices uw dienstverlening aan ondernemers verbetert. Denk aan: 

  • inzicht in de status van aanvragen, zoals vergunningen en subsidies
  • automatische updates via e-mail, sms of post
  • één centrale plek voor alle lopende en afgeronde zaken
  • snellere ondersteuning via het KCC door realtime inzage
  • meer transparantie en vertrouwen in gemeentelijke processen 

Daarnaast vertelt de gemeente Nijmegen hoe de ondernemersdienstverlening is geoptimaliseerd met een MijnOmgeving, en hoort u hoe u hier zelf mee aan de slag kunt via het stappenplan en de ondersteuning van de VNG. 

Sprekers

  • Een vertegenwoordiger van de VNG: over de aanpak en ondersteuning bij het inrichten van een MijnOmgeving
  • Medewerkers van de gemeente Nijmegen: over hun ervaringen in het verbeteren van ondernemersdienstverlening met een MijnOmgeving

Locatie en tijd

  • Online via Teams
  • Donderdag 11 september, 12.00 – 13.00 uur (met uitloop voor vragen)

Doelgroep

  • medewerkers economische zaken en de dienstverlening aan ondernemers
  • medewerkers van afdelingen ICT/dienstverlening 

Kosten

Geen

Organisator

VNG Realisatie