Praktijkvoorbeelden (6)

Filter resetten

Aan tafel… Luisteren als hoofdgerecht

Met De Luistertafel wil de gemeente bereiken dat iedereen zich gehoord, gezien én begrepen voelt. In de praktijk krijgen inwoners soms geen antwoord op hun vraag. Of gebeurt het dat er op complexe vragen geen helder antwoord komt. Dan krijgen...

2025

Samenwerking tussen Netwerk BunnikSamen en de gemeente

In 2023 kreeg gemeente Bunnik de gelegenheid om de samenwerking met het lokale veld en de inwoners te versterken. Iets wat al langer een wens was. Het Gezond en Actief Leven Akkoord bracht dit in een stroomversnelling. Deze regeling is...

2024

App voor virtuele huisbezoeken en digitaal klantcontact

Vanaf begin 2020 was er, als gevolg van Corona maatregelen, vanuit de afdeling Sociale Zaken minder fysiek klantcontact mogelijk. Ook was het niet meer goed mogelijk om huisbezoeken bij de klanten af te leggen. Er is een app ontwikkeld om...

IJsselgemeenten 2022