Praktijkvoorbeelden (5)

Filter resetten

De kracht van kwetsbaarheid

Iedereen krijgt zelf of via iemand in zijn/haar omgeving vroeg of laat met psychische kwetsbaarheid te maken. Daarom maken de gemeenten psychische kwetsbaarheid bespreekbaar onder inwoners, vrijwilligers en professionals door middel van theatervoorstellingen. Het doel hiervan is het creëren van...

2025

Campagne SOS Spot Ondermijning Snel!

De ludieke campagne “SOS - Spot Ondermijning Snel!” heeft als doel om collega’s van 10 afdelingen bewust te maken van signalen van ondermijning. Zij worden aangemoedigd om deze signalen snel te herkennen en aan te melden.

2024

Met wie heb ik (ID)contact?

Met IRMA of DigiD kan vertrouwelijke informatie in een chat-, telefoon- of videogesprek worden besproken. ID Contact draagt bij aan optimalere dienstverlening aan inwoners en burgers door geauthentiseerde communicatie.

2021

Doorbraak voor zelfstandigen in problemen

Een doorbraak realiseren voor zelfstandigen die administratief vastzitten door schulden en een incomplete boekhouding. Door inzet van de huisaccountant op basis van SROI-plicht is de hulp kosteloos.

Sociale Dienst Drechtsteden 2021