We willen de huidige ‘Mijnzaken: track & trace’ service uitbreiden naar andere gemeenten. Daarvoor willen we een sterke business case opbouwen met betrouwbare gegevens. En daar hebben we u hulp bij nodig. Uw input is onmisbaar en wordt zeer gewaardeerd. 

Enquête: statusinformatie aanvragen en belkosten

Informatie over de huidige gang van zaken rondom product- en/of dienstaanvraag

Wij willen graag weten hoeveel vragen gemeenten krijgen over de voortgang(status) van een product of dienst die inwoners of ondernemers hebben aangevraagd. Daarnaast willen wij vragen of gemeenten inzicht kunnen geven in de kosten van hun Klant Contact Center. We hebben een korte enquête van 7 zeven vragen voor u opgesteld.

 We richten ons met deze enquête tot de hoofden van dienstverlening en de afdeling klantcontacten bij alle gemeenten.

De ‘MijnZaken: track & trace’

Met de ‘MijnZaken: track & trace’ service kunnen gemeenten inwoners en ondernemers op een gebruiksvriendelijke en transparante manier inzicht geven in de status van de aanvraag van een product of een dienst. We hebben al met pilots gewerkt en binnenkort gaan enkele gemeenten ook over op de daadwerkelijke uitvoering.

Meer informatie

Meer informatie over de MijnZaken: track & trace service