Praktijkvoorbeelden (3)

Filter resetten

De kracht van kwetsbaarheid

Iedereen krijgt zelf of via iemand in zijn/haar omgeving vroeg of laat met psychische kwetsbaarheid te maken. Daarom maken de gemeenten psychische kwetsbaarheid bespreekbaar onder inwoners, vrijwilligers en professionals door middel van theatervoorstellingen. Het doel hiervan is het creƫren van...

2025

App voor virtuele huisbezoeken en digitaal klantcontact

Vanaf begin 2020 was er, als gevolg van Corona maatregelen, vanuit de afdeling Sociale Zaken minder fysiek klantcontact mogelijk. Ook was het niet meer goed mogelijk om huisbezoeken bij de klanten af te leggen. Er is een app ontwikkeld om...

IJsselgemeenten 2022

Shaping the future

Door te anticiperen op de toekomst beschikten de gemeenten Wassenaar en Voorschoten over een modern en toekomstgericht telefoon- en werkplekconcept, waardoor de hele organisatie direct en zonder problemen kon thuiswerken toen de Coronacrisis uitbrak.

2021