Praktijkvoorbeelden (4)

Filter resetten

Aan tafel… Luisteren als hoofdgerecht

Met De Luistertafel wil de gemeente bereiken dat iedereen zich gehoord, gezien én begrepen voelt. In de praktijk krijgen inwoners soms geen antwoord op hun vraag. Of gebeurt het dat er op complexe vragen geen helder antwoord komt. Dan krijgen...

2025

Campagne SOS Spot Ondermijning Snel!

De ludieke campagne “SOS - Spot Ondermijning Snel!” heeft als doel om collega’s van 10 afdelingen bewust te maken van signalen van ondermijning. Zij worden aangemoedigd om deze signalen snel te herkennen en aan te melden.

2024

App voor virtuele huisbezoeken en digitaal klantcontact

Vanaf begin 2020 was er, als gevolg van Corona maatregelen, vanuit de afdeling Sociale Zaken minder fysiek klantcontact mogelijk. Ook was het niet meer goed mogelijk om huisbezoeken bij de klanten af te leggen. Er is een app ontwikkeld om...

IJsselgemeenten 2022