Praktijkvoorbeelden (3)

Filter resetten

De kracht van kwetsbaarheid

Iedereen krijgt zelf of via iemand in zijn/haar omgeving vroeg of laat met psychische kwetsbaarheid te maken. Daarom maken de gemeenten psychische kwetsbaarheid bespreekbaar onder inwoners, vrijwilligers en professionals door middel van theatervoorstellingen. Het doel hiervan is het creƫren van...

2025

Open Webconcept

Veel gemeenten zijn afhankelijk van de roadmap en bijbehorende kostenplaatje van digitale innovaties bij hun leveranciers. Het Open Webconcept heeft als doel om weer regie te krijgen op de eigen gemeentelijke digitaliseringsroadmap en het verbeteren van onderlinge marktwerking tussen de...

2022

App voor virtuele huisbezoeken en digitaal klantcontact

Vanaf begin 2020 was er, als gevolg van Corona maatregelen, vanuit de afdeling Sociale Zaken minder fysiek klantcontact mogelijk. Ook was het niet meer goed mogelijk om huisbezoeken bij de klanten af te leggen. Er is een app ontwikkeld om...

IJsselgemeenten 2022