Praktijkvoorbeelden (4)

Filter resetten

Campagne SOS Spot Ondermijning Snel!

De ludieke campagne “SOS - Spot Ondermijning Snel!” heeft als doel om collega’s van 10 afdelingen bewust te maken van signalen van ondermijning. Zij worden aangemoedigd om deze signalen snel te herkennen en aan te melden.

2024

Geldpraatje Dordrecht

Als je je zorgen maakt over je je gezondheid ga je naar de huisarts. Maar waar ga je heen als je geldzorgen hebt? Deze vraag vormde de basis voor 'Geldpraatje,' een nieuwe aanpak voor inwoners met geldzorgen.

2024

Scheidingsplein : preventief scheidingsaanbod

De gemeente Hollands Kroon heeft voor de 18 gemeenten in Noord Hollands Noord het scheidingsplein ontwikkeld. Hier kunnen ouders, kinderen, betrokkenen en professionals alles vinden over scheiden en wat daarbij komt kijken.

2023

Met wie heb ik (ID)contact?

Met IRMA of DigiD kan vertrouwelijke informatie in een chat-, telefoon- of videogesprek worden besproken. ID Contact draagt bij aan optimalere dienstverlening aan inwoners en burgers door geauthentiseerde communicatie.

2021