Datum

Klantreis over hoe ouderen aankijken tegen persoonlijke gezondheidsomgevingen uitgevoerd door PGO support.

VNG Realisatie stelde de klantreismethodiek en materialen beschikbaar aan PGO-support, een kennis- en adviespartner voor partijen die zich inzetten voor cliëntgerichte zorg en welzijn.

Samen met Careyn, vroegen zij aan een diverse groep kwetsbare ouderen en enkele mantelzorgers wat zij willen kunnen met PGO's, persoonlijke gezondheidsomgevingen. Ook testten ouderen 3 PGO’s op gebruiksgemak. Daarnaast zijn PGO’s getest op digitale toegankelijkheid. Het rapport inclusief video vind je op hun website.

Betrokken organisaties

  • PGO support
  • Careyn

Contactpersoon

Wilt u contact opnemen met één van de organisaties die hier genoemd zijn? Neem dan contact op met dienstverlening@vng.nl

Nieuwsbrief Dienstverlening VNG

Met de nieuwsbrief Dienstverlening VNG blijft u op de hoogte van belangrijke ontwikkelingen en initiatieven. Deze nieuwsbrief verschijnt eens per 2 maanden en biedt een breed overzicht van de vooruitgangen die we maken op het gebied van gemeentelijke dienstverlening.