Praktijkvoorbeelden (5)

Filter resetten

Dienstverlening bieden zoals de klant dit wil!

Doelstelling is om de klant echt centraal te stellen in het dienstverleningsproces. Daarom is ervoor gekozen om klanten mee te laten denken over de vraag "hoe de klantbeleving verbeterd kon worden"

2020

KARonA bus zorgt voor ontmoeting

De mobiele co-creatieplek Karel is tijdens de coronacrisis omgedoopt tot de KARonA bus (Karel ontmoet Amsterdam). Hiermee zijn het afgelopen halfjaar (okt 2020 - mrt 2021) 1.600 fysieke gesprekken gevoerd in Oost en was er contact met de bewoners en...

2021

In Weert werkt elke medewerker aan maatschappelijk resultaat

Werken vanuit de bedoeling is een veel gebezigd adagium. Maar hoe krijg je het in de hele gemeentelijke organisatie voor elkaar? Concerncontroller Jeroen van Veen van de gemeente Weert introduceerde in zijn gemeente een stuurmodel gebaseerd op de plan-do-check-act-cyclus.

2021