Praktijkvoorbeelden (3)

Filter resetten

De kracht van kwetsbaarheid

Iedereen krijgt zelf of via iemand in zijn/haar omgeving vroeg of laat met psychische kwetsbaarheid te maken. Daarom maken de gemeenten psychische kwetsbaarheid bespreekbaar onder inwoners, vrijwilligers en professionals door middel van theatervoorstellingen. Het doel hiervan is het creëren van...

2025

Campagne SOS Spot Ondermijning Snel!

De ludieke campagne “SOS - Spot Ondermijning Snel!” heeft als doel om collega’s van 10 afdelingen bewust te maken van signalen van ondermijning. Zij worden aangemoedigd om deze signalen snel te herkennen en aan te melden.

2024

App voor virtuele huisbezoeken en digitaal klantcontact

Vanaf begin 2020 was er, als gevolg van Corona maatregelen, vanuit de afdeling Sociale Zaken minder fysiek klantcontact mogelijk. Ook was het niet meer goed mogelijk om huisbezoeken bij de klanten af te leggen. Er is een app ontwikkeld om...

IJsselgemeenten 2022