MijnTaken is een digitale service die gemeenten kunnen implementeren in hun MijnOmgeving. Inwoners kunnen hiermee gemakkelijk zelf zaken regelen bij de gemeente. Tijdens dit webinar laten we zien hoe MijnTaken werkt.

De MijnTaken-service laat acties zien die nog door een inwoner of een medewerker moeten worden uitgevoerd. Inwoners kunnen hier bijvoorbeeld extra gegevens aanleveren voor een lopende zaak of een betaling doen. MijnTaken is ontwikkeld samen met gemeenten en leveranciers. Ook uw gemeente kan hier gebruik van maken.

Tijdens dit webinar laten we zien hoe MijnTaken werkt, hoe het eruit ziet en wat de laatste ontwikkelingen zijn. Zodat iedereen een goede afweging kan maken of dit ook geschikt is voor uw gemeente.

Afbeelding: Impressie van MijnTaken

MijnTaken als onderdeel van MijnServices-pakket

MijnTaken is onderdeel van het MijnServices-pakket. MijnServices zijn digitale services die de interactie met inwoners optimaliseren. Bekijk de pagina Omnichannel kanaalstrategie - Mijn Services dienstverlening voor meer informatie. 

In deze reeks van webinars over MijnServices volgen de volgende onderwerpen: op 12 juni MijnContactmomenten en notificatieservice, op 18 september MijnBerichten en op 23 oktober MijnProfiel. Daarnaast vinden er ook maandelijks Heartbeatsessie MijnServices plaats. Deze vindt u in de agenda.

Locatie en tijd

  • Online, via Microsoft Teams
  • Woensdag 15 mei, 16.00 - 17.00 uur

Doelgroep

Gemeentemedewerkers die zich bezig houden met IT en dienstverlening. 

Kosten

Geen

Meer informatie

Organisator

VNG Realisatie