Praktijkvoorbeelden (7)

Filter resetten

MijnZaken Track&Trace: Transparant en Proactief

MijnZaken is ontstaan vanuit de Omnichannel-aanpak van de VNG. MijnZaken biedt een samengesteld overzicht van zaakgegevens voor de gebruiker en de medewerker. MijnZaken omvat alle informatie over de levering van producten en diensten door de overheid die voor burgers en...

2023

Videobellen met bewoners

Om de lijntjes met de inwoners korter te maken, is in 2019 besloten om beeldbellen in te zetten. De doelstelling was: dienstverlening persoonlijk, dichtbij en maximaal online. En dat alles op een hoog niveau. Het begon als een experiment maar...

2021

Urk leuker en mooier maken? We vragen het de jongeren zelf

Een christelijk concertterrein, bootjes huren op de haven en een 'Pieperfestival met Urker gewoontes'. Zo maar wat ideeën om Urk een stuk leuker te maken. Bedacht door de 21 Urker jongeren van 14, 15 en 16 jaar oud. Tijdens een...

2021