Praktijkvoorbeelden (12)

Filter resetten

App voor virtuele huisbezoeken en digitaal klantcontact

Vanaf begin 2020 was er, als gevolg van Corona maatregelen, vanuit de afdeling Sociale Zaken minder fysiek klantcontact mogelijk. Ook was het niet meer goed mogelijk om huisbezoeken bij de klanten af te leggen. Er is een app ontwikkeld om...

IJsselgemeenten 2022

Economisch herstel in Maastricht - ‘De collectieve belangen benoemen’

In Zuid-Limburg heeft corona het samenwerken tussen gemeenten en ondernemers een flinke impuls gegeven. In overleg met ondernemers werken de gemeente Maastricht en de Economische Samenwerking Zuid-Limburg (ESZL, 14 gemeenten) aan een herstelplan voor de kortere termijn. Maastricht beraadt zich...

2021

Noordenveld, de Meest Toegankelijke Gemeente?

Respect en acceptatie voor elkaar en voor elkaars verschillen zijn enorm belangrijk. Of je nu jong bent of oud, rijk of arm, een beperking hebt, een psychische ziekte of stoornis, chronisch ziek bent of juist een bijzonder talent hebt. Mensen...

2021