Praktijkvoorbeelden (11)

Filter resetten

MijnZaken Track&Trace: Transparant en Proactief

MijnZaken is ontstaan vanuit de Omnichannel-aanpak van de VNG. MijnZaken biedt een samengesteld overzicht van zaakgegevens voor de gebruiker en de medewerker. MijnZaken omvat alle informatie over de levering van producten en diensten door de overheid die voor burgers en...

2023

(Online) dialoogtafels burgerparticipatie

Op een nieuwe manier - via de dialogische methode - zijn door inwoners, college, raad en ambtenaren 10 afspraken over burgerparticipatie gemaakt. De raad heeft de afspraken vastgesteld.

2021

Met wie heb ik (ID)contact?

Met IRMA of DigiD kan vertrouwelijke informatie in een chat-, telefoon- of videogesprek worden besproken. ID Contact draagt bij aan optimalere dienstverlening aan inwoners en burgers door geauthentiseerde communicatie.

2021

Doorbraak voor zelfstandigen in problemen

Een doorbraak realiseren voor zelfstandigen die administratief vastzitten door schulden en een incomplete boekhouding. Door inzet van de huisaccountant op basis van SROI-plicht is de hulp kosteloos.

Sociale Dienst Drechtsteden 2021

Voorbeeldbrieven Omgevingswet door gemeente Leidschendam-Voorburg

In de regio Haaglanden hebben de waterschappen en de gemeente Leidschendam-Voorburg de processen voor initiatieven en behandelen van vergunningaanvragen uitgewerkt. Dit heeft betrekking tot minimumeis 3: ''Proces behandelen vergunningaanvragen en meldingen ingericht''.

2021

Regelanalist Toepasbare Regels Leidschendam-Voorburg

In deze presentatie vertelt de regelanalist van gemeente Leidschendam-Voorburg hoe haar dag eruit ziet en waar zij zoal mee bezig is. Dit heeft betrekking tot minimumeis 10 ''Kunnen opstellen en aanleveren vragenbomen vergunningscheck''.

2021