Praktijkvoorbeelden (12)

Filter resetten

MijnZaken Track&Trace: Transparant en Proactief

MijnZaken is ontstaan vanuit de Omnichannel-aanpak van de VNG. MijnZaken biedt een samengesteld overzicht van zaakgegevens voor de gebruiker en de medewerker. MijnZaken omvat alle informatie over de levering van producten en diensten door de overheid die voor burgers en...

2023

Tozo aanvragen in Friesland

De noodmaatregelen die door het kabinet zijn genomen, hebben tot effect gehad dat veel ondernemers ondersteuning hebben aangevraagd en er snel gehandeld moest worden om deze te verwerken. Jelmer Holwerda, ontwikkelaar RPA-team, was betrokken bij het project en zag dat...

2021

Met wie heb ik (ID)contact?

Met IRMA of DigiD kan vertrouwelijke informatie in een chat-, telefoon- of videogesprek worden besproken. ID Contact draagt bij aan optimalere dienstverlening aan inwoners en burgers door geauthentiseerde communicatie.

2021

Doorbraak voor zelfstandigen in problemen

Een doorbraak realiseren voor zelfstandigen die administratief vastzitten door schulden en een incomplete boekhouding. Door inzet van de huisaccountant op basis van SROI-plicht is de hulp kosteloos.

Sociale Dienst Drechtsteden 2021

Europe Ready Fryslân

Om in Fryslân direct uit de startblokken te komen bij de nieuwe Europese Bestuursperiode 2021-2027, is in 2019 het initiatief Europe Ready Fryslân ontstaan.

2021