Praktijkvoorbeelden (9)

Filter resetten

MijnZaken Track&Trace: Transparant en Proactief

MijnZaken is ontstaan vanuit de Omnichannel-aanpak van de VNG. MijnZaken biedt een samengesteld overzicht van zaakgegevens voor de gebruiker en de medewerker. MijnZaken omvat alle informatie over de levering van producten en diensten door de overheid die voor burgers en...

2023

App voor virtuele huisbezoeken en digitaal klantcontact

Vanaf begin 2020 was er, als gevolg van Corona maatregelen, vanuit de afdeling Sociale Zaken minder fysiek klantcontact mogelijk. Ook was het niet meer goed mogelijk om huisbezoeken bij de klanten af te leggen. Er is een app ontwikkeld om...

IJsselgemeenten 2022

Samen naar School in Capelle aan den IJssel

Capelle aan den IJssel heeft sinds het najaar van 2021 een schoolklas met onderwijs en zorg op maat voor kinderen met autisme die eerst thuiszaten. Deze ‘Samen naar School klas’ bevindt zich in een gewone basisschool. Dit draagt bij aan...

2022