Praktijkvoorbeelden (8)

Filter resetten

Lokale Inclusie Agenda Veenendaal

“Met de LIA werkt de gemeente Veenendaal voor een gemeente waar iedereen, met en zonder beperking, zich welkom voelt. Toegankelijkheid staat in deze agenda centraal. Het is een agenda met groeimogelijkheden en ambitie. Zo wordt Veenendaal ieder jaar toegankelijker en...

2021

Lokale Inclusieagenda Schagen 2021-2022

Met deze Lokale Inclusie Agenda presenteer de gemeente Schagen de speerpunten en acties waar zij de komende 1,5 jaar samen met alle betrokken partijen en ervaringsdeskundigen aan werken. Om zo te komen tot een samenleving waarin iedereen gelijke kansen heeft...

2021

Dienstverlening bieden zoals de klant dit wil!

Doelstelling is om de klant echt centraal te stellen in het dienstverleningsproces. Daarom is ervoor gekozen om klanten mee te laten denken over de vraag "hoe de klantbeleving verbeterd kon worden"

2021

Voor nu (en later) ideaal, de dialoog gaat digitaal!

Corona zorgde ervoor dat Raalte niet meer fysiek met de inwoners in gesprek kon gaan. De gemeente is op onderzoek uitgegaan op welke manier de gemeente dit nog wel konden doen, want participatie is van de belangrijkste speerpunten van de...

2021