Praktijkvoorbeelden (5)

Filter resetten

U bent precies op het goede adres! 

De gemeente Utrecht startte een pilot om een laagdrempelige toegang te maken voor inwoners die niet weten waar in de gemeente (overheid) ze moeten beginnen om een probleem of vraagstuk op te lossen. Het kan hier om een complexe vraag...

2021

De digitale balie: oogcontact maakt echt het verschil

Het oorspronkelijke doel was volgens Bjorn Dirkse, procesmanager innovatie, om het oogcontact met Rotterdammers te herstellen na de intelligente lockdown van maart 2020. Het doel werd al snel ambitieuzer: daadwerkelijke dienstverlening mogelijk maken via een videoverbinding. Daarvoor is identificatie, veilig...

2021

High Five

Hoe kun je als gemeente bijdragen aan het welzijn van je inwoners? Dat begint bij het creëren van een fijne leefomgeving. Eén waarin inwoners, scholen, verenigingen, vrijetijdsaanbieders en bedrijven in nauw contact staan met elkaar en kunnen profiteren van elkaars...

2021