Bijeenkomst: Vastgoedregistratie op orde

donderdag 7 september 2017

Tijdens deze bijeenkomst krijgt u een beeld van de wijze waarop u de vastgoedadministratie goed kunt inrichten. U krijgt formats en standaarden mee die u helpen meer inzicht en overzicht te houden op uw portefeuille en de mogelijkheden voor sturing.

We gaan in op de huidige stand van zaken en nemen u mee door de opbouw van een objectenlijst en de drie verschillende vastgoedadministraties (het eigendomsdossier, het gebruikersdossier en het objectdossier). We bespreken tips en valkuilen bij het inrichten van een goede administratie en geven een beeld van de link tussen de administratie en de vastgoedsturing.

NB: Eerste van drie introductie-bijeenkomsten rond gemeentelijk vastgoedmanagement. Zie onze agenda.

Locatie en tijd

Doe-het-zelf Café De Rooie Cent, Hooglandseweg-Zuid 34, Amersfoort 
13.30-17.00 uur

Doelgroep

Vastgoedmedewerkers die binnen gemeenten of maatschappelijke organisaties (dagelijks) met vastgoed bezig zijn en ‘verbeterslagen’ willen maken in hun vastgoedadministratie.

Kosten

De bijeenkomst is gratis voor mensen die:

  • hebben meegedaan met het Landelijk Onderzoek Vastgoedmanagement Nederlandse Gemeenten 2016 van Instituut VGM en over een voucher beschikken.
  • zich in juli of augustus hebben aangemeld als partner van Bouwstenen en/of zich hebben aangesloten bij één van de Bouwstenen-netwerken, bijvoorbeeld Informatiemanagement of Vastgoedmanagement.

Anders zijn de kosten € 175,- voor maatschappelijke organisaties of € 395,- voor bedrijven en adviseurs.

Aanmelden

Meer informatie

Organisator: 
Bouwstenen voor Sociaal i.s.m. Instituut VGM en Metafoor