Extra bijeenkomst over lastenvrij inkopen in sociaal domein

De inkoop van zorg, ondersteuning en jeugdhulp kunt u zó inrichten dat u administratieve lasten voorkomt in het proces van financiële controle. Het Programma i-Sociaal Domein organiseert hierover een extra informatiebijeenkomst op 13 juni in Utrecht.

De inkoop 2018 komt eraan en de controle 2016 is in volle gang. Hoe richt u de aanbesteding en contractering 2018 met zo weinig mogelijk administratieve lasten in?

Het uitgangspunt van de bijeenkomst is dat het toepassen van standaarden bij inkoopcontracten en financiële controle van Wmo en jeugdhulp leidt tot minder administratieve lasten bij gemeenten en aanbieders.

  • De ervaringen van gemeenten en aanbieders over de inkoop, verkoop en financiële controle over Wmo en jeugdhulp staan centraal in de bijeenkomsten.
  • U krijgt de standaarden en voorzieningen aangereikt die helpen bij het maken van afspraken tussen gemeenten en aanbieders.

Informatie en aanmelden