MOOC over dienstverlening in de informatiesamenleving

De informatiesamenleving bestaat allang. Maar de dienstverlening door de overheid kan hier beter op aansluiten. ‘Wat zijn de vragen die inwoners hebben?’ En als we een beeld hebben van hoe de dienstverlening er in 2025 uit zal zien, welke zaken kunnen we dan op dit moment al anders doen?

Vanaf 7 maart presenteert Kenniscentrum Dienstverlening (KING) de MOOC (Massive Open Online Course) 'Dienstverlening in de informatiesamenleving. Deze online videocolleges zijn speciaal voor managers en bestuurders bij gemeenten om hen bewust te maken van betere dienstverlening. 

Onder andere Bert Mulder(directeur eSociety Instituut) en Larissa Zegveld (directeur KING) zijn ingezet als sprekers. De MOOC is tot stand gekomen in opdracht van KING en in samenwerking met Vereniging Directeuren Publieksdiensten

Meer informatie

  • Om alvast een idee te krijgen bij wat u kunt verwachten kunt u hier de promotievideo bekijken en meld u aan via omooc.nl.
  • Vanaf 7 maart is het eerste inzicht over dienstverlening in de informatiemaatschappij  te volgen via www.omooc.nl.
  • zie ook: Nieuwsbericht KING (14 februari 2017)