Wilt u de interactie tussen gemeente en burgers en ondernemers versterken? Wilt u weten wat een kanaalstrategie daarbij kan betekenen? Sluit u dan aan bij de Leerkring Omnichannelstrategie die VNG Realisatie in samenwerking met Gebruikers Centraal en A&O fonds Gemeenten organiseert.

Burgers en ondernemers hebben vaak contact met de overheid en doen dit via verschillende kanalen. Denk aan het raadplegen van informatie via een mobiele app, online formulieren of een persoonlijk gesprek aan de balie. Hoe zet u al deze kanalen in samenhang met elkaar in voor een naadloze klantinteractie? Omnichannelstrategie biedt daarvoor een oplossing. VNG Realisatie werkt dit innovatief concept uit tezamen met een werkgroep van gemeenten, overheidsorganisaties en belangenorganisaties.

Bijeenkomsten

Via leerkringen worden de bevindingen van de werkgroep voor belangstellende gemeenten beschikbaar gemaakt, zodat iedereen aan de slag kan met omnichannel. In 2 dagdelen hoort u alles over omnichannel en de bouwstenen die daarvan onderdeel uitmaken. U maakt online kennis met de experts en de lessons learned en ontvangt praktische tools voor ontwikkeling van uw eigen lokale omnichannelaanpak.

Doelgroep

Adviseurs dienstverlening, communicatie of klantcontact, beleidsmedewerkers dienstverlening, cluster- of afdelingshoofden dienstverlening of contentmanagers.

Data en tijd

Belangstellenden kunnen zich opgeven voor één van de volgende 4 reeksen:

  • woensdag 28 april en dinsdag 29 juni
  • donderdag 29 april en dinsdag 29 juni
  • dinsdag 25 mei en dinsdag 29 juni
  • donderdag 27 mei en dinsdag 29 juni

De online bijeenkomsten zijn steeds van 09.00 - 12.00 uur. Deelname is gratis. Maximaal kunnen 30 personen zich aanmelden per leerkring. Wees er snel bij!

Aanmelden

Stuur een e-mail met de data van uw voorkeur en contactgegevens naar Ruben Barink, projectmedewerker omnichannelstrategie VNG Realisatie: ruben.barink@vng.nl

Meer informatie