Wat vindt u van de producten van de VNG?

De VNG wil graag haar producten en dienstverlening zoveel mogelijk afstemmen op de wensen van haar leden. Wij vragen daarom uw medewerking aan het klantwaarderings- en behoefteonderzoek dat DUO Market Research in opdracht van de VNG uitvoert.

Het doel van het onderzoek is inzicht te krijgen in uw wensen en waardering voor een aantal producten van de VNG, te weten het VNG weekoverzicht, de raadsledennieuwsbrief, ledenbrieven, handreikingen en de modelverordeningen. 

Meedoen aan onderzoek?

De online vragenlijst is via een mailing uitgezet onder onze leden. Heeft u de mailing niet ontvangen maar wilt u wel meedoen aan het onderzoek? Via deze link komt u bij de vragenlijst. Met uw medewerking is het voor de VNG mogelijk haar producten/diensten en de dienstverlening verder te verbeteren. Uw medewerking wordt daarom zeer op prijs gesteld.

Het invullen van de vragenlijst kost gemiddeld 10 tot 15 minuten van uw tijd. U kunt op ieder moment stoppen met invullen en op een later tijdstip weer verder gaan. U kunt de vragenlijst tot en met 31 mei invullen.

Privacy

DUO Market Research behandelt uw antwoorden volstrekt vertrouwelijk, rekening houdende met de AVG.

Meer informatie